Kanske en av Stockholms vackraste platser



Ta pendeltåg från Huddinge mot Märsta.
Det går från Huddinge 17:48 
och kommer till Stockholms södra 17:59.
Vid Södra station(på Swedenborgsg) byter du till buss 66 mot Reimersholme.
Den går från Södra station(på Swedenborgsg) 18:07.
Du är framme vid Krukmakargatan ca 18:11.
Gå cirka 450 meter till Stockholm, Bastugatan 26.

Restid 23 minuter.

Det här är nog någonting man bara måste göra. Utsikten är helt och hållet oslagbar och är vädret på din sida är detta the place to be en helt oskyldig onsdagskväll! Belive you me! Ta ditt pick och pack och placera dig och njut av den förbluffande vacka utsikten. Se dock till att ha trevligt sällskap vid din sida.


image117


Och apropå ingenting alls måste jag bara tillägga att jag spenderat dagen halvsovandes i soffan framför canal+film1 och canal+film2 och vridit mig av magsmärtor. Somliga personer med kompetens misstänker blindtarmsinflammation. Mindre kul.
För att citera en god vän: Inte så lustigt!
Fick även reda på att min far opererat bort sin blindtarm i sina unga år, så oddsen för att även hans dotter skall bli av med sitt kanske mest onödiga organ är ganska stora. USCH! ORKA säger jag.
Aja, gör mig en tjänst och Åk iallafall till platsen. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0