Majs



image116

Sonja! Vad säger din mage? Om ni tittar ovan, kan ni beskåda min vackra mage.
Jag vet, jag vet, egentligen är den ingen skönhet, men man är blessed med den mage man har. Man får bara acceptera det. Antingen crejvar den efter lite bacon. Men jag vet inte. Fan vad tråkigt det här blev.
Jag vet iallafall att vodka in waterpipe is a myth. Det är bara waste på vodka. Så ungdomar, vad ni än gör. Wäjsta inte er vodka på att stoppa in den i waterpipes. Använd den som näorrlänningr gör. Detta uppgav dagens nyheter i onsdagens nätupplaga. Nooooooot!

Kommentarer
Postat av: Krulli

Hej!



Fårjag publicera din mage på magbloggen?



Magbloggen är en blogg som startade för att visa världen hur de äkta och riktiga magarna ser ut. I alla storlekar, former, åldrar och färger.

Lite för att motverka size zero-hetsen som pågår.

2010-12-11 @ 19:15:28
URL: http://ttp://magbloggen.wrodpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0