You ain't nothin' but a ringholm, who's crackin' all the pärsons

En dag kom en liten flicka med mörka lockar fram till en annan flicka.
Den mörkhåriga flickan anklagade den till synes oskyldiga flickan för att svika löften. Löften hon givit om brevväxling och svurit på liv och död (cross my heart and swear to fucking die) att hon skulle upprätta en brev korrespondens med den mörkhåriga unga flickan. Den blonda flickan svek den bruna. Hon svek sin idol. Hon svek sin kärlek. Hon kommer att straffas. Hårt.

image119

             ( Till allas förnöjelse och för somliga, även en tillfredsställelse (?!) )

Men nu börjar det. It's on. It's totally fucking on. För att citera allas vår Mike B " You're totally fucking insane!!" (Btw, endast polen resenärer kan ta del av den anektoden, lol alla NVco:are som gjorde fel Ival.)
Den mörkhåriga flickan, a.k.a SONIA fucking GRELLIONI (?!) is going to bli riktigt jävla överraskad.
Du är vårt största fan. Du dyrkar oss. Vi dyrkar dig. Tillsammans är vi oslagbara. United we fall, divided we stand. Ha. Den var rolig. Sanna mina ord. Det är dagens sanning. Till middag åt jag kyckling och imorgon blir det sushi.
Tillsammans är vi starka. Tillsammans skall v segra. Tillsammans...(konstpaus) ...Tillsammans kan vi åstadkomma förändring.

Tja


Kommentarer
Postat av: josefine

Jao, d'ya like the layout? mister andersson heter den tydligen. Jag undrar om han är grannen till fru marianne, eller var det till tant elsa? jag måste visst höra med herr gösta imorgon, så att jag får det riktigt. att få saker om bakfoten är obra. 'cause ma mama always told me so.

2008-05-12 @ 22:52:20
Postat av: Sonia

Igen Josefine, igen. Jag är nere på mina bara knän nu (knäskydd har jag också!) och kan stanna här i timar, dagar, nätter och år! Bli min maka!!

2008-05-16 @ 17:08:10
Postat av: Sonia

Ps. "SONIA fucking GRELLIONI", vad maffioso det lät! Låter som en seriemördare och jag skulle inte bli förvånad om jag fann mig själv på ett flygblad nere i Huddinge centrum på måndag med texten "WANTED - Dead or Alive". Pfff, till och med jag hade fått kalla kårar av mig själv! Scary.

2008-05-16 @ 17:11:20
Postat av: Sonia

Hoppsan. Nu är jag här igen, för 3:dje gången på en och samma dag(rekord?) och knäskydden är fortfarande på. Jag skulle bara kommentera en sak fröken Sariaste(vet att du heter Saraste men vi gillar ju tydligen att slänga in "i":n lite här och var), det är Grelloni, inte Grellioni! I övrigt stämmer ditt fräcka påstående:)

2008-05-16 @ 17:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0